vorige bericht met foto's - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Geert Jan Haan - WaarBenJij.nu vorige bericht met foto's - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Geert Jan Haan - WaarBenJij.nu

vorige bericht met foto's

Door: GJ

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

31 Augustus 2008 | Ghana, Tamale

Met dank aan paps voor de xtra fotoruimte, is het vorige bericht nu ook met foto's te bekijken.

Veel groeten uit een nat maar warm Ghana

  • 31 Augustus 2008 - 22:27

    Annoula:

    Hoi GJ,

    Eindelijk eens de tijd genomen om op de site te kijken. Hartstikke leuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien. Krijg je meteen een goed beeld. En de tijd gaat zeker snel, je bent al weer over de helft. Nog veel plezier de komende tijd en ik houd je verhalen bij.

    liefs,
    Noul

  • 01 September 2008 - 21:04

    Willem-Jan:

    Hi Geert-Jan !
    Heel leuk om te horen wat je helemaal hebt doorgemaakt, beleefd en gedaan.
    See you soon!
    Willem-Jan, Marie-Hélène, Sebastian en Mattéo

  • 02 September 2008 - 06:52

    Jacques:

    Ha Geert Jan

    Goed te lezen en te zien dat het je goed gaat. Ik ben onder de indruk. Je kon het toch niet laten om nog wat sommetjes te maken.

  • 02 September 2008 - 13:43

    Wil:

    Hoi Geert Jan,

    Ik zie zo maar wat ideetjes voorbij komen voor een volgend workgroupuitje!
    Erg mooi wat je daar aan het doen bent. Nog veel plezier.

    Groeten, Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geert Jan

Hallo! Ik ga naar/ben in Ghana om daar vrijwilligerswerk te doen. Ik ga me daar voornamelijk bezig houden met een eco-toerisme project. Doel van dit project is om toeristen kennis te laten maken met het dagelijkse leven van dorpelingen in Noord Ghana en om de dorpelingen hiermee een bron van inkomsten te geven. Ik ga dat voor 3 maanden doen en verblijf dan bij een gastgezin in dat dorp. Dat betekent met handen en voeten communiceren, geen luxe om me heen en veel maismeel producten eten :-)

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 30211

Voorgaande reizen:

02 Juli 2008 - 10 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: